Author Topic: "Învăţaţi pentru România"- hai să lansăm o campanie pentru ROmânia !  (Read 1164 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jubal

• Sr. Member
  • Eu sunt un fir de nisip...
    • View Profile
Eu, personal, sunt de acord să predau- două ore pe săptămână- pro-bono- adică fără nici un fel de plată- pentru cetăţenii României care ar putea găsi interesante cursurile mele de informatică.Cred că mulţi alţi profesori- şi învăţători- ar fi de acord- dacă sunt cu adevărat profesori- să facă aşa ceva. Sunt oameni- perfect onorabili- eu am avut o cunoştinţă foarte bună- om gospodar şi relativ ajuns- care cu ruşine în ochi mi-a mărturisit că e analfabet. Secretarul general de la unul din cele mai importante ministere- nu ştie să folosească calculatorul. Unul din cercetătorii de marcă din România nu ştie decât limba rusă. Cu toţi avem ceva de învăţat de al alţii. Dacă se implică şi primăriile- să ofere un spaţiu de lucru- şi ministerul- să certifice competenţele informale dobândite după astfel de cursuri- şi chiar patronii- pe care nu i-ar costa nimic să-şi şcolarizeze angajaţii după program- aşa- campania "învăţaţi pentru România" s-ar putea să ne fie utilă tuturor. Eu sunt primul dispus să fac 2 ore de informatică- pe săptămână. Mai sunt şi alţi doritori ? Găsim şi un sediu, pentru început în Bucureşti ? Practic, chestia asta ar putea să meargă la orice oraş din ţară- pentru că sunt foarte mulţi oameni care ar vrea să înveţe şi personal- ca profesor- simt că trebuie să fac ceva pentru oamenii care mă-nconjoară. Nu trebuie să fie neapărat materii foarte de specialitate- ceea ce văd eu acum sunt cursuri de:
-Limba şi cultura română;
-Istorie şi cultură universală;
-Folosirea calculatorului în ştiinţe exacte;
-Competenţe elementare în folosirea calculatorului şi